Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Εκτός φάσης

"Εκτός φάσης" λοιπόν...

Μετά από πάρα πολύ καιρό, κατάφερα επιτέλους να βρω λίγο χρόνο να στήσω το blog.

Εκτός φάσης... γιατί πολλά από αυτά που θέλω να πω, θα βρίσκονται μακριά από τις συνήθεις απόψεις.

Εκτός φάσης... μια έννοια από τη φυσική (που είναι και το επιστημονικό αντικείμενό μου) για να χαρακτηρίσει το blog.

Χρόνια ήθελα να κάνω blog. Πολλές φορές και ειδικά τελευταία τρώγομαι και θέλω να μοιραστώ δημόσια τις σκέψεις μου, για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Ίσως μου έχει μείνει από τα φοιτητικά μου χρόνια και τις συνελεύσεις στις οποίες συμμετείχα και μιλούσα.

Θυμάμαι στις συνελεύσεις, ότι είχα πολύ άγχος στις πρώτες ομιλίες μου. Θα τα θυμηθώ όλα όσα έχω να πω; Τι θα με ρωτήσουν; Θα ξέρω να απαντήσω; Τα έγραφα σε χαρτί για να μην τα ξεχάσω... Μετά όμως όταν αρχίζεις να παίρνεις το κολάι, τα λόγια αρχίζουν να βγαίνουν μόνα τους, χωρίς χαρτί και ειδική προετοιμασία.

Έτσι όταν ξεπεραστεί ο φόβος αυτός, όχι μόνο δεν σε πειράζει που εκφράζεσαι δημόσια, αλλά δημιουργείται ένα είδος εθισμού, όχι τόσο για το χειροκρότημα και την αποδοχή, αλλά γιατί βγάζεις προς τα έξω όλα αυτά που σκέφτεσαι και σε απασχολούν.

Σήμερα το ίντερνετ δίνει τη δυνατότητα σχεδόν σε όλους να εκφραστούν, επώνυμα ή ανώνυμα. Να μοιραστούν τις σκέψεις τους και να ανταλλάξουν απόψεις με άλλους. Το λέω και σε φίλους μου... δεν αρκεί να συζητάμε μεταξύ μας μόνο, αυτά που μας απασχολούν και να συμφωνούμε (ή να διαφωνούμε). Πρέπει να τα λέμε πλέον δημόσια, μπας και πειστούμε να αλλάξουμε τη ρημάδα τη ζωή μας.

3 σχόλια :